wtorek, 27 sierpnia 2013

Sok pomidorowy z bazylią

Zauważyłam, że spodobał Wam się mój przepis na sok pomidorowy :) Dlatego dzisiaj mam dla Was drugą wersję soku z pomidorów. Tym razem bardziej ziołowy, bo z dodatkiem suszonej bazylii i estragonu. Jednak równie smaczny i zdrowy jak poprzedni:) Polecam!!




Składniki:
2 kg pomidorów,
cebula,
2 ząbki czosnku,
2 liście laurowe,
1/2 łyżeczki suszonej bazylii,
1/2 łyżeczki suszonego estragonu,
sól, pieprz,
3 łyżki oliwy z oliwek,
2 łyżki cukru.


Przygotowanie


Pomidory umyć, przepołowić i wyciąć "środki".  Dodać obraną i pokrojoną w plastry cebulę. Następnie zmiksować przy pomocy blendera na papkę.
Dodać liście laurowe, bazylię, estragon, oliwę i cukier. Doprawić do smaku solą i pieprzem.
Całość zagotować, po czym przetrzeć przez sito lub specjalny przecierak.
Gotowy sok rozlać do butelek.
Pasteryzować 3 minuty.







                                            Smacznego:)

Przepis dodaję do akcji:
 

 
 
 
Zapasy na zimę - I edycja 2013

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się dodatek tych ziół! Na półkach mojej spiżarni też już stoją buteleczki soków pomidorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się:) To też będziesz miała zimą rarytasy:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje przeciery - soki w zeszłym roku nie doczekały zimy... Dlatego w tym zrobiłam o wiele więcej. Chyba przyłączę się do akcji !
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ja też nie ręczę, że moje doczekają do końca zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały soczek, dziękuję za dodanie do akcji psiankowatej ;)

    OdpowiedzUsuń