piątek, 15 lutego 2013

Nominacja do Liebster blog

Jakiś czas temu otrzymałam od Bartka nominację, za co bardzo dziękuję:) Odpowiadam na pytania, lecz postanowiłam, że ja nie będę nikogo nominować.

1. Modro kapusta czy buraczki?
Kiedyś tylko buraczki a teraz jednak modra kapusta:)

2. Kluski z sosem czy ziemniaki z gulaszem?
Zdecydowanie ziemniaki z gulaszem.

3. Ulubiony kucharz polski?
W zasadzie nie mam ulubionego kucharza, ale bardzo lubię program pani Ewy Wachowicz. Swoją drogą miałam okazję tam wystąpić i osobiście poznać panią Ewę:)

4. Ulubiony kucharz zagraniczny?
Gordon Ramsey

5. Twój idol w kuchni?
Nie ma takiego...

6. Rosół czy barszcz?
Tylko rosół:)

7. Kuchnia Śląska czy Polska?
I ta i ta, bo przecież Śląsk to też Polska;):)

8. Kotlet czy rolada?
Rolada, lubię urozmaicenia w kuchni:)

9. Twoje najlepsze danie?
Zdedydowanie są to ciasta, ale trudno wybrać najlepsze. Chyba będzie to http://z-milosci-do-slodkosci.blogspot.com/2013/02/ciasto-chawowe.html

10. Danie które zepsułeś?
Klopsiki w occie, wyszedł dosłownie klops:) Dałam za dużo octu i nie dało sie tego zjeść;)

11. Książka czy internet?
Oczywiście, że książka:):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz