sobota, 2 lutego 2013

Włoskie grzanki

Jeżeli jeszcze nie macie pomysłu na kolację albo już myślicie nad jutrzejszym śniadaniem, mam dla Was pyszne grzanki. Jeszcze lepiej jeśli macie do wykorzystania czerstwe bułki... Grzanki robi się bardzo szybciutko i są naprawdę bardzo smaczne:)



Składniki:
4 bułki (mogą być czerstwe),
15 dag pieczarek,
2 ząbki czosnku w oleju,
5 suszonych pomidorów w oleju,
2 łyżki masła,
szczypta ostrej papryki,
łyżka siekanej natki pietruszki,
sól, pieprz,
5 dag startego żółtego sera,
olej.

Przygotowanie

Pieczarki oczyścić, pokroić w kostkę i podsmażyć na odrobinie oleju. Oprószyć solą i pieprzem. Masło utrzeć z drobno posiekanym czosnkiem, papryką i natką pietruszki. Gotowym smarowidłem posmarować przekrojone na pół bułki. Suszone pomidory odsączyć i pokroić w kosteczkę. Na każdej połówce bułki ułożyć trochę pieczarek oraz kawałki suszonych pomidorów. Posypać startym serem. Zapiekać ok. 15 min w temp. 180st.



Smacznego:)

4 komentarze:

  1. bardzo lubię takie grzanki! :) włoskie - smak lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny przepis:) A ja polecam moje ostatnie odkrycie: grzanki w białym winie, z serem - naprawdę pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. marix, wypróbuję Twój przepis;) Podoba mi się ten dodatek wina!

    OdpowiedzUsuń