wtorek, 23 lipca 2013

Grillowany ziołowy chlebek

    Kiedyś grill zawsze kojarzył mi się tylko z kiełbasą;) Ale odkąd sama zaczęłam gotować górują grillowane szaszłyki, na które przepis już niebawem oraz ziołowy chlebek... Wszyscy się nim zajadają - jest chrupiący i niezwykle aromatyczny. Żaden grill nie może się odbyć bez tego chlebka, a pogoda ostatnio bardzo służy grillowaniu;)




Składniki:
chleb,
100g masła,
1/2 łyżeczki bazylii,
1/2 łyżeczki tymianku,
1/2 łyżeczki oregano,
szczypta rozmarynu,
1/2 łyżeczki estragonu,
2 ząbki czosnku,
1/2 łyżeczki ostrej papryki,
czubata łyżeczka ziół prowansalskich,
świeżo zmielony czarny pieprz.
 
 
Przygotowanie
 
 
Masło stopić, dodać drobno posiekany czosnek oraz wszystkie pozostałe posiekane przyprawy (możecie użyć również suszonych), dokładnie wymieszać. Masłem smarować kawałki chleba z jednej lub z obu stron. Opiekać na grillu ok. 5 minut z każdej strony. Podawać jako dodatek do dań mięsnych z grilla.
 
 
 
 
                                        Smacznego:)
 
Przepis dodaję do akcji:


4 komentarze:

  1. świetny musi być:) ja robię czosnkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego typu ziołowe wariacje na chlebku, bagietce czy bułce. Pycha!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również króluje pieczywo z rusztu. Odkąd pojawiły się gruntowe pomidory to najczęściej gości bruchetta z dużą ilością ziół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki:)u nas też już swoje pomidorki:)

    OdpowiedzUsuń