sobota, 4 stycznia 2014

Sałatka cytrusowa z ryżem

Oprócz sałatki jarzynowej najbardziej popularną sałatka w moim rodzinnym domu i na wszelkich domowych imprezach jest sałatka ryżowa. Ja nazywam ją cytrusową:) Przygotowuje się ją znacznie szybciej niż sałatkę jarzynową, ale i smak ma zupełnie inny. Dzięki cytrusom i rodzynkom ma lekko słodki smak, bardzo ją lubię;)





Składniki:
  • 200g  ryżu,
  • 2 ugotowane ćwiartki z kurczaka,
  • puszka ananasów,
  • puszka brzoskwiń,
  • pomarańcza,
  • puszka kukurydzy,
  • sól, pieprz,
  • majonez,
  • 3 łyżki rodzynek.


 Przygotowanie


Ryż ugotować do miękkości, przestudzić. 
Mięso obrać, drobno pokroić, zmieszać z ryżem. Owoce odsączyć, drobno pokroić i dodać do ryżu. Dodać osączoną kukurydzę oraz rodzynki.
Doprawić do smaku solą i pieprzem. 
Zmieszać z majonezem.



                                   Smacznego:)

5 komentarzy:

  1. a ja o takiej nawet nie słyszałam... jestem niezwykle ciekawa smaku, bo kurczak i owoce to trochę niecodzienne połączenie, chętnie wypróbuję przepis przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm kurczak i owoce to bardzo dobre połączeni

      Usuń
  2. O widzisz, a u nas od lat gości przy każdej większej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja takiej nie miałam okazji spróbować, ciekawe połączenie składników

    OdpowiedzUsuń