poniedziałek, 13 stycznia 2014

Konkurs na pierwsze urodziny bloga!

KONKURS!!!



Kochani dokładnie dzisiaj mija rok odkąd założyłam bloga;) Dość długo nosiłam się z tym zamiarem, aż w końcu nabrałam odwagi i tak powstało Z miłości do słodkości...
Przez ten rok zdążyłam dodać na bloga aż 450 przepisów! A Wy zaglądaliście do mnie ponad 312 000 razy! Nawiązałam też kilka bardzo interesujących możliwości współpracy. 
Bardzo Wam dziękuję za wszystkie komentarze, wizyty i rady. Mam nadzieję, że moje przepisy stały się i nadal będą dla Was słodką inspiracją...

Z tej okazji mam dla Was obiecany konkurs...

Chciałabym, abyście wybrali jakiś słodki przepis z mojego bloga i go zrobili, może to być deser, ciasto czy ciasteczka, wybór należy do Was:) Ważne, by było to coś słodkiego, bycie zrobili mu zdjęciu z karteczką "Słodkie urodziny".
Zdjęcia możecie zamieszczać na  FB lub wysyłać na adres e-mail m8adzia8@wp.pl . Każdy może dodać max. 3 zdjęcia.
Będzie mi również bardzo miło, jeśli polubicie profil bloga na FB, ale nie jest to warunkiem koniecznym do udziału w konkursie;)

Konkurs będzie trwał cały miesiąc, czyli 13.01 - 12.02.2014r. 
Wyniki postaram się podać na blogu do 16.02.2014r. 

A teraz nagrody...

Nagrodą za pierwsze miejsce jest Blender Electrolux ESTM 1456




Nagrodą za drugie miejsce jest foremka do muffinek Wilton oraz przyprawy Prymat





Laureat trzeciego miejsca otrzyma rękawice kuchenne oraz zapas przypraw Prymat





Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają i znajdą się na nie jacyś chętni?? 
W związku z tym, że ja sponsoruję nagrody wysyłka jest możliwa tylko na terenie kraju. 

                                           Życzę Wam powodzenia!!

16 komentarzy:

  1. Wielu dalszych inspiracji kulinarnych na dalsze lata blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. eli_555

    Wszystkiego naj,naj,naj,dalszych inspiracji i pysznych przepisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby kolejne lata były jeszcze bardziej owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu najlepsze życzenia i wielu fantastycznych kolejnych lat blogowania :) Pozdrawiam ciepło
    Małomiasteczkowa Pani DOmu

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu życzę Ci kolejnych słodkich lat w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko, który przepis wybrać, gdy tu same pyszności... :)

    Życzę Ci kolejnych, wspaniałych lat blogowania obfitujących w przepyszne przepisy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję, mam nadzieję, że przez kolejne lata będzie równie słodko:):) Ola na pewno coś znajdziesz;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i życzę jeszcze wielu słodkich wypieków :) konkurs bardzo fajny i nagrody super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona Twoim pomysłem oraz ponownie składam Ci Wielkie Gratulacje !
    Ja wpisuję się na listę, choć przyznam, że będę miała problem z wyborem słodkości :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki dziewczyny:) I gorąco zapraszam do konkursu:):) Aniu na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie;):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki:) Nie wiem czy tyle dociągnę;):)

    OdpowiedzUsuń
  12. a może być tort na konkurs? Bo upiekłam z Twojego przepisu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne, ważne by było to coś słodkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;) Może uda mi się wziąć udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń