środa, 11 czerwca 2014

Ogniste ziemniaki z grilla

Niedawno otrzymałam do testowania przyprawę Royal Brand do ziemniaków. Nie jest to jednak taka zwykła mieszanka przypraw. W jej skład wchodzą: papryczki chilli, groszek, kurkuma, curry, cytryna, kolendra i tymianek. Przyprawa wygląda po prostu jak suszone warzywa a nie zmiksowana mieszanka przypraw, jak to bywa zazwyczaj. Już samo to bardzo mnie zaciekawiło:) Długo zastanawiałam się do czego w ogóle ją wykorzystać. Chciałam wymyślić coś oryginalnego. Pogoda dopisała, postanowiłam więc zrobić pieczone ziemniaczki z grilla napełnione masłem i tą mieszanką przypraw. Ziemniaki wyszły przepyszne, idealnie pikantne! Rewelacja!




Składniki:
  • 10 dużych ziemniaków,
  • 5 łyżeczek masła, 
  • 5 łyżek mieszanki przypraw do ziemniaków na ostro Royal Brand.

Przyprawę zalać 1/4 szklanki zimnej wody i odstawić na około 30 minut, by warzywa napęczniały. 
Ziemniaki wyszorować. Naciąć "na krzyż" i w nacięcie każdego ziemniaka włożyć po pół łyżeczki masła. Przyprawę odsączyć na sicie. Nałożyć również po łyżce przyprawy. 
Ziemniaki ułożyć na folii aluminiowej, szczelnie zawinąć tworząc sakiewki.  
Opiekać na grillu około 40 minut, aż ziemniaki będą miękkie.
Można również ziemniaki najpierw trochę obgotować, dzięki czemu grillowanie zajmie nam jedynie jakieś 10-15minut.







                                                                  Smacznego:))

 Przepis dodaję do akcji:


Grillowanie 2014Lato w pełni!

5 komentarzy:

  1. PYSZNE ORYGINALNE ZIEMNIACZKI;) POLECAM MOJE ZIOŁOWE Z KARKÓWKĄ;POZDRAWIAM

    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/04/karkowka-z-cebulka-i-zioowe-ziemniaczki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi smaka narobiłaś, uwielbiam takie aromatyczne ziemniaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. takie grilowane ziemniaczki to na pewno były pyszne

    OdpowiedzUsuń
  4. To by mi smakowało. Nawet bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym zjadła takie ziemniaczki :) Musiały wspaniale smakować!

    OdpowiedzUsuń