środa, 2 kwietnia 2014

Przedłużony konkurs Kamis oraz Nominacja do Liebster Blog Award

Kochani jakiś czas temu zorganizowałam konkurs z marką Kamis, która ufundowała nagrody.  otrzymałam jednak troszkę mało zgłoszeń, dlatego postanowiłam dać Wam szansę i przedłużam konkurs!!


 
 
KONKURS Z KAMISEM !!



Konkurs trwa od 17.03. - 07.04.2014r.
 
Zadanie polega na przygotowaniu jakiegoś wiosennego dania z użyciem choćby jednego produktu Kamis. Następnie należy zrobić zdjęcie potrawy z karteczką w tle: "Wiosna z Kamisem". Produkt Kamis nie musi być widoczny na zdjęciu, wystarczy sama karteczka;) 
 Możecie tez zgłosić dowolną ilość przepisów. 
 
Zgłoszenia przesyłajcie na mój e-mail m8adzia8@wp.pl lub dodawajcie  tutaj - na  FB.
 
Zwycięzców wybieram ja:)
Wyniki podam do 10.04.2014r.
 
A oto nagrody: 
3 zestawy przypraw Kamis:)




                                                         
                                   NOMINACJA DO LIEBSTER BLOG AWARD!!
 
 
Jakiś czas temu otrzymałam kilka nominacji do Liebster Blog Award. Ja nie nominuję nikogo, ale postanowiłam odpowiedzieć na postawione mi pytania:)

Pierwsza nominacja od Spółdzielni Posiłkowej

Pytania i moje odpowiedzi:
 
1.  Twoje pierwsze kulinarne wspomnienie
Moje pierwsze kulinarne wspomnienie to pączki lepione z babcią;)  Ciasto zawsze wyrastało w ogromnej metalowej misce na piecu,a  potem cały stół zajmowały wyrastające pączki:))

2. Kto jest dla Ciebie gastronomicznym autorytetem?
Na pewno największym autorytetem jest moja mama, bo to zawsze do niej zwracam się o pomoc;))

3.  Potrawa, która zaskoczyła Cię najbardziej w życiu i dlaczego?
Hmm... Chyba zupa ogórkowa, której w dzieciństwie nie znosiłam! A teraz okazało się, że jest naprawdę smaczna;))
 
4.  Słodkie czy wytrawne?
Oczywiście słodkie!!!
 
5.  Mięsne czy wege?
Nie jest jakimś strasznym mięsożercą, ale jednak mięsne.
 
6.  Ulubiona restauracja w Twoim mieście?
Szczerze mówiąc nie chodzę do restauracji, bo wolę ugotować coś wykwintnego w domu, więc nawet nie wiem jakie restauracje są dobre w moim mieście;))

7.  Dlaczego tworzysz bloga?
Długo namawiał mnie do tego mój mąż:) Przez prowadzenie bloga chcę podzielić się z innymi - znajomymi oraz z tymi, do których nie mogę dotrzeć osobiście -  moimi sprawdzonymi przepisami.
 
8.  Twoja kulinarna ambicja, której jeszcze nie zrealizowałaś/eś?
Myślę, że jest to tort piętrowy:) Ale i na niego przyjdzie pora!
 
9. Śniadanie do łóżka czy w kuchni?
Miło byłoby zjeść w łóżku, jednak wolę te przy stole w rodzinnym gronie:)

10. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata.
 
11.  Kuchnia Polska, czy inna…?
Polska.
 
 
Kolejna nominacja nadana przez Shabby eat
 
Pytania i moje odpowiedzi:
 
1.  Danie, które gotujesz zainspirowane niezapomnianą podróżą.
Mielona rolada w andrucie  , przepis przywieźliśmy od cioci z Podlasia.


2. Twoje ulubione danie z kuchni polskiej.
Chyba bigos;)
 
3.  Przyprawa, której nie może zabraknąć w Twojej kuchni.
Sól i pieprz:)
 
4.  Twoje ulubione danie z filmu/serialu (jakiego?).
O kurczę, sama nie wiem, rzadko kiedy oglądam TV:) Chyba nie ma takiej potrawy.
 
5.  Restauracja w Twoim mieście, którą polecasz (miasto, nazwa restauracji i serwowana kuchnia).
Jak już wspomniałam wyżej, nie sprawdziłam żadnej więc nie polecam;)

6. Czego nie zjesz nigdy w życiu?
Owoców morza, ślimaków itp.
 
7.  Najpiękniejsze miejsce w którym byłaś/eś?
Zdecydowanie Kraków.
 
8. Skąd czerpiesz inspiracje kulinarne?
Z zapisków rodzinnych, od znajomych, z Internetu, prasy i sama wymyślam przepisy. 

9. Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem JABŁKO to …
Szarlotka;)
 
10.  Co zaserwujesz niespodziewanym gościom?
 Sałatkę alpejską, na którą zawsze mam potrzebne składniki lub coś w cieście francuskim.

11. Gdy jesteś w restauracji zamawiasz znane Ci dania czy próbujesz nowości?
Bardzo rzadko chodzę, ale jeśli już to raczej coś co znam:)
 
 
Ostatnia nominacja nadana przez Ewę w kuchni 

Pytania i moje odpowiedzi:

1.  Jakiej potrawy lub składnika w życiu nie weźmiesz do ust ?
Owoców morza, ślimaków itp:)

2. Od jak dawna kuchnia i gotowanie jest Twoją pasją a nie koniecznością ?
Od trzech lat gotowanie stało się moją pasją.
 
3.  Co bardziej sprawia Ci przyjemność : gotowanie czy pieczenie ?
Zdecydowanie pieczenie;))
 
4.  Jeśli smaki w kuchni to ostre czy raczej łagodne?
Raczej łagodne.
 
5.  Jeśli takowe były to wymień swoje kuchenne porażki.
Oczywiście, że były:)) Kilka razy zamiast biszkoptu wyszła mi "twarda klucha":))  Ale najbardziej utkwiły mi w pamięci klopsiki w occie, które robiłam po raz pierwszy:)) Wlałam za dużo octu i kompletnie nie dało się ich ruszyć:)

6. Kto jest dla Ciebie wzorem do naśladowania ( chodzi mi o kuchenne kręgi ) ?
Moja mama i teściowa.

7. Gdybyś miała określić się jednym z owoców to co to by było ?
Pomarańcza - czasem słodka czasem lekko kwaśna, z grubą skórką:))

8. Czy masz dużo sukcesów w konkursach kulinarnych ?
Sporo się tego nazbierało:)
 
9.  Jak już nie gotujesz to co sprawia Ci najwięcej przyjemności ?
Praca w ogrodzie, podróże, czytanie książek i wspólne rodzinne zabawy.
 
10.  czy myślałaś o tym aby otworzyć swoją restauracje czy bistro ?
raczej nie, chociaż coraz częściej słyszę sugestie, abym otworzyła cukiernię:) Ale to chyba nie dla mnie...
 
11.  Czy Twoi domownicy chętnie pomagają Ci w kuchni ? 
Tak, a najchętniej synek:))
 
 
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że mogliście się o mnie dowiedzieć czegoś więcej...
 

4 komentarze:

  1. Wlasnie szykuje obiadek z przyprawami i musztarda Kamis:) wiec moze wysle na konkursik:) bo nagrody super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zdążę tym razem ?
    Gratuluję nominacji !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Aniu w takim razie czekam na zgłoszenie;))

    OdpowiedzUsuń