poniedziałek, 4 listopada 2013

Wyniki konkursu z Gellwe!!



    Wyniki konkursu!!



Kochani nadesłaliście w sumie aż 78 przepisów!! Naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyliście;) Niestety wybór nie był łatwy, tym bardziej, że musiałam wybrać tylko trzy przepisy. Wszystkie są naprawdę bardzo fajne i oryginalne a zdjęcia cudowne! Z niektórych na pewno skorzystam:) Ale do rzeczy:)


Oto nagrodzone przepisy:

1.  Szampański torcik z brzoskwiniami - Aga Milutka



2.  Rewelacyjny tort brzoskwiniowy z bitą śmietaną i mascarpone - Elwira K.




3. Fuga - Kasia Sycik





Nie mogłam się zdecydować, dlatego postanowiłam, że nagrodzę jeszcze jedną osobę i sama zasponsoruję nagrodę:)

4. Wyróżnienie:  Tort truskawkowy na czekoladowo-kokosowym spodzie - Elżbieta P.


Przepisy zgłoszone do konkursu znajdziecie  tutaj, a ja bardzo dziękuję wszystkim za wzięcie udziału i gratuluję zwycięzcom:)
Poproszę o Wasze adresy na e-mail m8adzia8@wp.pl przekażę je sponsorowi i mam nadzieję, że szybko dotrą do Was nagrody:)


7 komentarzy: