środa, 30 stycznia 2013

Misie Lubisie nadziewane czekoladą

Bardzo lubię wymyślać dla mojego synka słodkie niespodzianki. Tym razem były to czekoladowe misie, synek od razu stwierdził, że to są Lubisie;) Są pyszne, zawierają zdrowe kakao a w środku mają płynną czekoladę. Już myślę nad tym jaką kolejną niespodziankę by mu zrobić;)



Składniki:
3 jajka,
1/2 szkl. mąki pszennej,
1/3 szkl. drobnego cukru do wypieków,
cukier waniliowy,
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia,
2 łyżki kakao,
1/2 tabliczki mlecznej lub gorzkiej czekolady.

Przygotowanie

Białka ubić na sztywno, stale ubijając stopniowo dodawać cukier. Następnie dodać kolejno żółtka. Stopniowo dodawać przesianą mąkę zmieszaną z proszkiem do pieczenia oraz kakao. Delikatnie wymieszać szpatułką. Ciasto wylać na specjalną formę do pieczenia miśków. W środek każdego misia włożyć pół kostki czekolady. Piec ok. 15 min w temp. 170st. Przestudzić i ozdobić cukrowymi pisakami.



Smacznego:)

6 komentarzy:

  1. Och, pomysłowe! Pomimo, że dzieckiem od dłuższego czasu już nie jestem, to zjadłabym takiego :) Pozdrawiam,
    Małgorzata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu ja też dzieckiem nie jestem, ale bardzo je lubię;):)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. są świetne moja mała uwielbia Lubisie , na pewno przygotuje jej takie

    OdpowiedzUsuń
  4. super i dziękuję za podzielenie się pomysłem na nadzienie... wszędzie piszą, żeby zrobić dziurę i nadziać ale wtedy nie wyglądają tak estetycznie i nie wycieka nic :)) Wielkie dzięki jeszcze raz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mój przepis się przydał:)

    OdpowiedzUsuń