środa, 3 września 2014

Powtórne wyniki konkursu Dafi

Kochani niestety zaszła pewna pomyłka, z mojej winy, dlatego tym bardziej jest mi przykro. Przepis, który nagrodziłam pierwszym miejscem niestety muszę odrzucić, ponieważ autorka zaleca przegotowanie wody. A wody przefiltrowanej z magnezem NIE GOTUJEMY. 
Dlatego musiałam wybrać zwycięzców jeszcze raz.



I miejsce: Anna Wierzbic
 "Cytrusowy uśmiech lata"

Składniki:
250 ml przefiltrowanej wody z magnezem
2 pomarańcze
1 grejpfrut
1 łyżka miodu
kostki lodu

Przygotowanie:
Z pomarańczy i grejpfruta wyciśnij sok. Przelej do dzbanka. Wlej przefiltrowaną wodę z magnezem. Dodaj miód i dokładnie wymieszaj. Wrzuć kostki lodu. Gotowy napój podawaj w szklaneczkach przygotowanych z owoców cytrusowych.

Bardzo spodobał mi się sposób podania:))




II miejsce: Agnieszka Siuda

Woda z aronią, pigwą i miętą

Składniki :
Woda, aronia , pigwa i mięta.

Wykonanie :
Wlać do szklanki wodę, usunąć pestki z pigwy i umyć, następnie dodać umytą mięte i aronie. Na koniec dodać kostki lodu.
Spodobało mi się to, że przepis jest "na czasie", aronii i pigwy u mnie teraz pod dostatkiem:)
 
 
 
 
II miejsce: Mariola Grzęda
 
 Odchudzający koktajl z kiwi ogóra

2 średnie ogórki
1 kiwi
50ml wody przefiltrowanej wody z magnezem
1 łyżeczka koperku
szczypta imbiru
2 łyżki płatków owsianych
sol, pieprz do smaku.

Kiwi i ogórki obieramy, kroimy na kawałki, wkładamy do pojemnika malaksera, dodajemy płatki, imbir, koperek miksujemy doprawiamy do smaku sola i pieprzem. Przelewamy do kieliszka robimy dekoracje według uznania.
 
Samo zdrowie i do tego jak wykwintnie podane;)
 
 
 
 
Kochani bardzo Was przepraszam, w szczególności Agatę, za zaistniałą sytuację. Mam nadzieję, że już nigdy taka się nie powtórzy!  
Zwycięzcom jeszcze raz gratuluję a Mariolę proszę o przesłanie danych adresowych na mój e-mail m8adzia8@wp.pl
 
 

1 komentarz: