środa, 27 sierpnia 2014

Relacja ze spotkania SeeBloggers w Sopocie

Nadszedł czas bym zdradziła Wam gdzie byłam jak mnie nie było:)) Otóż jednym z miejsc, które odwiedziłam była Kryształowa Sala w Zatoce Sztuki w Sopocie.
16-17.08.2014r. odbyło się ogólnopolskie spotkanie blogerów.



Sobotnie spotkanie rozpoczęło śniadanie na Targu Śniadaniowym w Sopocie, następnie był trening a wieczorem impreza integracyjna w Klubie Czekolady.

Niedziela zaś całkowicie została poświęcona konferencjom.
Na początek każdy otrzymał miły upominek z odręcznie napisanym, indywidualnym listem:)








Prelekcje dotyczyły tematów typowo blogerskich, między innymi jak nawiązywać nowe współprace, jak działa agencja, jak pisać, żeby ludzie chcieli nas czytać i ogółem jak zaistnieć poza FB.





A taki piękny widok na morze mieliśmy z okna...



Każdy otrzymał również bilet wstępu na sopockie molo oraz kupon na darmowego burgera;)
Kilka ujęć z molo...







Podsumowując takie spotkanie to świetna okazja na poznanie nowych ludzi, a co za tym idzie, nowych blogów. To także fajna lekcja marketingowa dla blogerów oraz świetna okazja, żeby zobaczyć piękne miejsca...

Dziękuję, że mogłam tam być!

3 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę, świetna sprawa ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, taki komentarz ładny napisałam i coś mi się usunęło :(
    Dla takich chwil w blogosferze chyba warto żyć. Ja dopiero zaczynam, ale widzę, że Twoja pasja i wytrwałość zostały docenione. Gratuluję. Zdrowo zazdroszczę. Mam nadzieję, że i ja wytrwam w blogowaniu czerpiąc z tego satysfakcję. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.megly.pl - a tak przepis na moją autorską carbonarę.
    :)

    OdpowiedzUsuń