piątek, 5 lutego 2016

Sałatka Gyros

Dopiero niedawno zauważyłam, że nie ma jeszcze na blogu tej wszystkim pewnie już dobrze znanej sałatki Gyros. Domyślam się, że każdy robi ją nieco inaczej, na swój sposób. Ja sama robię ją na kilka sposób, oto jeden z nich, zdecydowanie najprostszy i najbardziej przez nas lubiany. Niebawem zdradzę Wam kolejną wersję tej sałatki:)





Składniki: 
  • 750g filetu z kurczaka, 
  • 2 łyżki przyprawy do gyrosa, 
  • 3 łyżki ketchupu, 
  • 2 łyżki majonezu, 
  • puszka kukurydzy, 
  • 7 kiszonych ogórków, 
  • 1/2 główki małej kapusty pekińskiej.
Wykonanie:

Mięso umyć, osuszyć i pokroić w kostkę. Podsmażyć na odrobinie oleju, na koniec posypać przyprawą do gyrosa i ostudzić. Majonez zmieszać z ketchupem. Mięso ułożyć na dnie miski, najlepiej przezroczystej, polać ketchupem. Ułożyć kiszone ogórki pokrojone w kostkę, posypać opłukaną i odsączoną kukurydzą. Posmarować majonezem i polać ketchupem. Na wierzchu ułożyć poszatkowaną kapustę pekińską.




                                                                         Smacznego:)) 
 

4 komentarze:

  1. Świetna sałatka :) Imprezowy hit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona sałatka :) Mniam ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś uboga ta sałatka, mało warstw..wg mnie powinna być jeszcze czerwona cebula i papryka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja robię taką wersję, czasem dodaję paprykę, ale cebuli nigdy.

      Usuń