niedziela, 13 stycznia 2013

Witam w moich słodkich progach...

O dawna nosiłam się z zamiarem założenia własnego bloga, ale jakoś nie mogłam się zebrać... Jednak w końcu się udało:)
Mam swój własny kąt i mam nadzieję, że dotrzymacie mi czasem towarzystwa.
Tytuł bloga opisuje moje zamiłowanie do słodkości, jednak bardziej do ich przyrządzania niż jedzenia:-) Ale nie zabraknie też wytrawnych przepisów, które uwielbia mój mąż.

Zapraszam Was serdecznie, mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie...

4 komentarze:

  1. Jestem słodyczoholikiem, więc na pewno będę tu często zaglądać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, będzie mi niezmiernie miło:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koleżanka chyba do mnie napisała a p ropo mojej tapety.. Odpisuje tu, bo nie wiem kiedy znów do mnie zajrzysz:
    Bardzo przepraszam, że Cię tym uraziłam! wpisałam w google po prostu "babeczki" i akurat te mi się spodobały. Nie wiedziałam kto jest autorem tych zdjęć! jeszcze raz Przepraszam! nie miałam żadnych złych intencji

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że już je usunęłaś, bo ja tak samo jak Ty nie zezwalam na kopiowanie moich zdjęć:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń